vineri, 5 martie 2010

Ceartă între două intelectuale

- Hai fă mai repede, ce te moşmondeşti atâta ? Ne aşteaptă papagalii ăia.

- Dă-i în pula mea, lasă-i să aştepte. N-ai văzut ce faţă au? Pun botu’ la orice.

- Hai măi, nu zi aşa, că Ionică al meu e simpatic. Dacă ar avea BMW şi nu janghina aia de Logan de la tat’su chiar mi-ar plăcea de el.

- Simpatic pe dracu’. N-ai văzut că se uită in cruce şi când se ambalează îi curg balele?

- Auzi, crezi că al tău e mai breaz ? N-ai văzut că spune bancuri stupide si rade ca prostu’ de unu’ singur cand toată lumea se uită la el şi nu inţelege care e poanta ? Şi că îl sună mă-sa la ora 1 să vină acasă?

- Făăă, tu să nu te iei de Răducu’, da? Măcar el are Audi şi mă duce în Bamboo când am eu chef.

- Da, ca şi cum ai avea tu faţă de Bamboo. Parcă ai fi o paparudă. Tu n-ai auzit că roz cu negru nu se mai poartă din 2005 ?

- Paparudă eşti tu. Şi dacă nu-ţi ţii gura te pleznesc!

- Hai plezneşte-mă să văd dacă te ţine!

- Ce, crezi că n-am curaj?

- Exact, cred că n-ai curaj!

- Serios? Na ia de-aici.




- Uf, stai că nu mai pot.

- Nici io. Pace ?

- Pace.

- Hai să mergem.

- Stai că mi s-a dus naibii tot fondu’ de ten.

- Hai fă, lasă naibii fondu’ de ten. Ne aşteaptă papagalii ăia.

- Dă-i în pula mea, lasă-i să aştepte. N-ai văzut ce faţă au?

.............................

13 comentarii:

  1. Ce misto! Am ras cu lacrimi. Dar alea se pocnesc bine de tot, nu se menajeaza. Si dialogul e dragut. Bravo Porcusor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astea da intelectuale rasate. Din pacate e plina lumea de asa specimene.

    RăspundețiȘtergere
  3. GUIT, GUIT, GUIT !!!!!! :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar nu esti tu cam misogin, nenea porcusor?

    RăspundețiȘtergere
  5. mamaaaa.. ala e antrenament!! cu fair play....cand mai vedeti voi asa ceva??

    RăspundețiȘtergere
  6. duritate cosmică în epocala epocă cretinoidă a unui matriarhat-rahat rupt de realitate şi, totodată, intrat într-un soi de realitate stranie...
    a se dedica tuturor muierilor cu ocazia lu 8 martie spijinit de nimicuri...

    RăspundețiȘtergere
  7. Duuuuuude, dar stiu ca le-ai gasit! Mmmm...kind of disturbing, but what the heck?

    RăspundețiȘtergere
  8. pizda.
    vechi da' bun filmuletul.

    da unde plm ai vazut tu logan la bambu?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Black Angel : Pitipoance sa fie, da' cu fair play.

    @Mihu: Daca ziceai si de meandrele concretului mai ca te credeam.

    @Albert: But funny, no ?

    @Zwargolak: Era ba, dar il lasase mai in spate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da' tu de unde stii ca rozu cu negru nu se mai poarta din 2005? Prea esti in tema, zic

    RăspundețiȘtergere
  11. Bai, ca sa faci misto de "dusman" trebe sa-l studiezi, nu ?

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI