luni, 24 ianuarie 2011

Poveşti corporatiste – ep.9 - Curul


Într-o zi, organele din corp aureuşit să scape de beţivul care îl locuia. Bineînţeles, trebuia să fie ales un nou şef care să conducă de azi înainte destinele corpului.

Creierul :  Eu trebuie sǎ fiu şeful, doar de aceea mǎ numesc "Creier". Eu coordonez tot corpul.
Ochii : Ba noi ar trebui sǎ fim şefii, doar fǎrǎ noi corpul nu se poate orienta.
Inima : Greşiţi, eu ar trebui sǎ fiu şefa, pentru cǎ fǎrǎ mine sângele nu ajunge unde trebuie. Ştiţi foarte bine cǎ stau la lucru 24/24.
Plǎmânii : Ba noi ar trebui sǎ fim, pentru cǎ fǎrǎ noi corpul nu se poate oxigena.
Stomacul : Ba eu ar trebui sǎ conduc corpul pentru cǎ eu asigur mâncarea pentru toţi.
Curul : Ba eu ar trebui sǎ fiu şeful.

Toţi se întoarserǎ spre cur cu surprindere şi începurǎ sǎ râdǎ :

-          Cum sǎ fii tu şeful corpului mǎi cur ?
-          Ba vǎ spun foarte serios cǎ eu trebuie sǎ fiu şeful.
-          Cum bǎi cur, doar tu nu faci decât sǎ te caci…
-          Vǎ spun cǎ eu trebuie sǎ fiu şeful şi aşa va fi.

Şi curul a intrat în grevǎ şi nu s-a mai cǎcat o sǎptǎmânǎ la rând. Stomacul stǎtea sǎ plezneascǎ, ochii ieşiserǎ din orbite, creierul o luase razna, inima şi plǎmânii pompau din ce în ce mai greu…s-a convocat o şedinţǎ de urgenţǎ.

Creierul : Propun ca_curul sǎ ne conducǎ de acum înainte destinele .
Ochii, Inima, Plǎmânii, Stomacul : Bunǎ idee. Trǎiascǎ_curul, noul nostru lider.

Sfârşitul României.

2 comentarii:

  1. Pai daca stai bine sa te gandesti , e greu sa fii si cur : cand toate mizeriile trec prin tine si cand toata lumea te ponegreste-n fel si chip , trebuie sa ai o minima consolare ... De-aia s-a inventat functia de pres...

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI