luni, 7 septembrie 2009

Voi le futeţi numa’ pe alea urâte

Africa. Pământ fascinant din multe puncte de vedere. Şi încă nu pot zice că am descoperit prea multe. O grămadă de chestii noi pe de o parte, pe de altă parte o grămadă de chestii absolut omeneşti, pe care le regăseşti peste tot. Dar să vă lămuresc:


În ciuda diferenţelor destul de mari, un singur lucru rămâne constant pe lumea asta. La noi văd italianul băşinos de 60-70 de ani care a făcut avere prin speculaţii imobiliare cu terenuri şi acum trândăveşte cu pula flască la soare, trăgând după el cate o piţipoancă îndragostită de portofel. Ei bine, şi pe aici e cam la fel, numai că aici nu e vorba de italianul băşinos, ci de francezul băşinos. Cam acelaşi căcat. Tot felul de babalâci cu maşină tare remorchează după ei negrese gen Beyoncé, zâmbăreţe şi aparent foarte interesate de ce le spune moşul. De fapt cred că li se rupe. Nimic nou sub soare.


Discutam cu colegul într-o zi cam aşa:

- Auzi, văd că pe aici e foarte apreciată culoarea albă. Chiar ne găsesc fetele aşa de frumoşi?

- O, da, mai ales portofelul e foarte artăgător pentru ele.

- Naşpa, păi nu prea-i mare diferenţă, cam şi la noi e cam acelaşi căcat.

- Da? Serios?

- Da, pe bune. Hai zi drept, nu vi-e un pic aşa ciudă că vine un alb din ăsta şi vă fură hăle mai bune fete?

- Nu, deloc. Păi voi le futeţi numa’ pe alea urâte.

- Cum drac pe alea urâte?

- Păi aşa, luaţi toate slăbănoagele. Alea nu-s femei mah! Nouă ne plac alea cu forme.

- Ce vrei să zici prin “forme” ?

- Păi alea cu curu’ mare, cu ţâţele serioase…

- Tu îţi baţi joc de mine?

- Nu mah, uite, de exemplu aia…mă înebuneşte.Îmi imaginez numa’ cum aş dezbrăca-o şi aş pune-o să danseze goală…o nebunie.


Am privit-o pe Zâna Zorilor. O minunată meduză cu fund dublu şi ţâţe de vreo 5 kile.O plăcere să o dezbraci şi să o vezi cum se ondulează ca o viperă obeză în faţa fluierului unui fachir negru.


Tot e bine până la urmă. Chestie de target de piaţă, cum ar zice un marketist. Măcar nu au negrii ciudă pe noi. Altfel cine ştie ce răzmeriţă cu linşări şi spânzurări de coaie în piaţa centrală ar mai ieşi pe aici.

13 comentarii:

  1. ce viata romantica duci tu acolo...
    spune-le ca vin si eu daca e cerere de cururi mari:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Negrii prin definitie au pula mare. Astfel nu se agita. Nu au ciuda pe albii cu masini si bani dar cu pula mica. Stiu ca unei negrese ii trebe o pula mare si ca in fianl o sa o primeasca. De la el.

    RăspundețiȘtergere
  3. *final / scuze, nu am dormit iar de 2 zile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Femeia: Hai, e loc pentru toata lumea. Si o sa fii de 3 ori cautata, ca ai pielea alba. Si bani multi.

    MenThal: mai, nu fi asa de sigur de chestia asta. Intotdeauna o femeie va alege portofelul in pofida unei puli imense, dar sarace. Bine, poate in prima faza. Apoi va vrea si pula. Chestie de prioritati.

    RăspundețiȘtergere
  5. Clar o femeie va alege portofelul in pofida unei puli mari. Desi o femeie desteapta le are pe amandoua, chiar majoritatea isi inseala sotii bogati cu baiatu care spala piscina sau gen. Desigur nici sotul nu sta degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  6. porcusoare,imi zisai de 3 ori cautata.ca am piela alba intelesai,curu mare iar intelesai...dar faza cu bani......mai tu stii de vreo matusa de-a mea prin cotroceni si eu nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Si chestia cu banii e relativa. Crede-ma ca pe langa ce-i aici noi chiar avem bani, cat de rupti in cur om fi...asa am ajuns si eu sa ma dau mare balena. Nu-i bine sa te dai insa prea mare, ca amatori sa-ti goleasca portofelul se gasesc peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bag pula in uratele lor...

    RăspundețiȘtergere
  9. pai, majoritatea strainilor gandesc ca merita obtinuta cu bani bogatia farmecului oricarei rase feminine dar cad in nas cand vad de fapt ca grasa devine slaba utilizand banul lor si rar sexul lor,si cand incepe si el mai bine sa se conformeze siluetei de artista in devenire a femeii moderne,ea iar redevine grasa cu o noua frumusete a femei ce se scalda in varsta maturitatii.oricum ar da-o strainul,cu banul sau altceva,trebuie sa se adapteze de fiecare data pana isi pierde capul,mai ales farmecului culturii femeii romanesti.
    iar majoritatea barbatilor romani sunt ca boii scapati in culturile de porumb a strainelor feminine si moderne,si cand se satura sa manance numai porumb frumos aranjat,tuns de matasea naturala a porumbului rasa de laserele esteticienilor,satui ei fug in cultura feminina a tarii lor pt a mai salva ceva din traditionalul feminitatii naturale romanesti.

    RăspundețiȘtergere
  10. MenThal-un portofel plin cu bani e oricand util, dar o "jucarie" mare nu-i din orice pozitie utila.

    RăspundețiȘtergere
  11. Horror... Nu mi-as pune-o cu una "implinita" nici daca mi-ai da 5 grame de iarba dupa. Ew. Lasa draga, aia nu stiu ce-i frumos. Sa se vada coastele, asta-i frumos.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Clarisa: asa, asa, alea care zici tu. Nici chiar eu nu puteam zice mai frumos. Imi place aia cu "boii scapati"
    @Zu: normal, daca-ti da iarba dupa...daca ti-ar da-o inainte, cine stie ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Puilor... americanii zic asha:

    Wide tires make the ride smoother... :D >:)

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI