duminică, 11 octombrie 2009

Scrisori de la facultate – episodul 3. Părinţii către Marius


Continuăm seria “Scrisori de la facultate” începută aici şi aici. Această epistolă reprezintă scrisoarea prietenului nostru Marius către părinţii lui, trimisă pe poşta redacţiei prin amabilitatea Vandei. Din nou mulţumiri neţărmurite. Aştept în continuare articole de la voi pe tema asta. Dacă sunteţi prea leneşi voi fi nevoit să le scriu singur şi clar nu vor fi aşa de reuşite.

Draga Marius,

Am citit scrisoarea ta, mama... si ce m-am mai bucurat sa aud ca esti bine. In plic ti-am pus si niste bani. Sper sa nu-i ia Dorel sa-i dea pe lapte si oua cum a facut data trecuta. Eu il inteleg, mai mama, ca n-are si el bani de lapte si oua, dar putea sa-mi ceara. Oricum, bine ca nu i-a dat pe bautura si tigari.

Ti-am spalat tricourile, ti le-am calcat si vezi ca ti-a adus tanti Lenuta o pereche de blugi si un tricou de la nepota-su. Cica s-a ingrasat si nu-i mai vin bine. Tricoul era cam mare, asa ca l-am stramtat putin, iar la blugi mai pui si tu o curea, ca n-o fi foc sa fie un pic mai largi. Abia te simti mai lejer in ei.

Of, mai mama... ce ma bucur ca ai si tu, in sfarsit, o prietena. Vecinii zicea ca e ceva cu tine, ca nu te-a vazut ei cu nicio fata pana acum. Dar acum, lasa mai mama, ca le povestesc eu despre Maria. Ca e fata buna, actrita, are poze in internet si a jucat in filme, ca ai ei are bani. Lasa, sa vezi ce o sa sa mai enerveze tanti Florica. Pana acu vorbea de Gigi ca de Dumnezeu. Si eu n-aveam ce sa-i zic, mai mama de tine. Dar acum am. N-o sa-i zic ca e desinhibata ca poate ne facem de ras. Da du-o si tu mai mama, la un doctor, poate o trateaza si-i trece.

Ma bucur ca te-am crescut frumos si ca stii sa te porti.Ti-as mai scrie, dar mi se termina pixul. Poate mai vi si tu pe la noi, mai mama... sa te mai vedem si noi la fata. Si ad-o si pe Maria, sa ne mandrim cu ea.

Te pupa si taica-tu, ca a zis ca i-e lene sa-ti scrie si el, da ca te felicita si iti spune sa porti mereu caciulita. Eu zic sa mai astepti un pic, ca n-a venit inca frigul. Dar faci cum crezi, eu ti-am pus si o caciulita in bagaje. Ieri am facut-o.

Te pupam amandoi,
Mama si Tata

8 comentarii:

  1. Ce tare. E pe bune faza?
    Sau beletristica?
    Oricum face concurenta serioasa "scrisorii unei mame blonde catre odrasla ei".

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar vrea sa fie beletristica. Dar tare cred ca poate fi realistica. Prosti sunt pe toate drumurile

    RăspundețiȘtergere
  3. scrisorile astea ale tale imi amintesc de un banc. Scrisoarea unui scotian catre fiul lui aflat la facultate.

    dragul meu ti-am trimis cele 10 lire pe care mi le-ai cerut. Doar ca sa stii pe viitor 10 se scrie cu un "0" nu cu doi.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))))))))))))......
    La mine a fost invers: cand treceam in clasa a II-a (acum vreo mie de ani !), fiind eu in tabara la mare , am trimis o scrisoare acasa prin care il rugam pe tata sa-mi trimita "50 de lei, macar 100". N-a avut logica dar a avut efect :am primit banii (100) , pentru ca - nu-i asa ? - ultima dorinta conteaza !...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta e din ciclul:
    - Tata, da-mi 5 lei pentru bomboane.
    - 4 lei??? Ce sa faci tu cu 3 lei??? 2 lei nu-ti ajung? Ia de-aici 1 leu si sa-mi aduci 50 de bani rest.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai Porcusor, da' cvartetul vesel ce mai face ?! Astept cu interes noile aventuri ale lui Marinel-Turnatorel si ale sarmanului sau prieten Paul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vine, vine...
    Asa, la ceas de seara. Stai pe-aproape.

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI