luni, 19 octombrie 2009

Scrisori de la facultate – episodul 4. Părinţii către Maria


Continuăm seria Scrisori din Facultate începută mai demult. În acest episod părinţii îi răspund Mariei şi îi spun ce mândri sunt de ea. Episoadele trecute sunt aici:


Dragă Maria,

Am citit scrisoarea ta cu mare mândrie. Îmi pare bine că te-ai obijnuit la Bucureşti şi căţi place acolo şi că ţi-ai făcut prieten care e aşa de trecut prin viaţă. Şi taicătu a citit scrisoarea şi a râs şi a zis că ştia el că aşa o să se întâmple, dar nu a mai zis că ejti proastă semn că a început şi el să îşi schimbe părerea despre tine. Mamă dragă, eu nu ştiu ce însemnează toate aşelea ce mă întrebaşi tu, dar cred că e de bine. Casting am citit io odată că vedetele fac casting şi că este un fel de probă ca să ajungi vedetă. Prono cred că e ceva că ceilalţi fac pronosticuri de cât de vedetă o să ajungi după casting. Despre iutub, dildo, gangbang, cumşot nu ştiu ce săţi zic, dar cred că sunt cuvinte pe care le folosesc vedetele profesioniste şi e de bine maică.

Să vezi maică ce mândră sunt de tine, că leam citito şi la tanti Lenuţa şi la scorpia aia de tanti Veta, numa aşa de ciudă că ziceau ele că eşti cam proastă şi că nu eşti bună de nimic. Or râs între ele, dar cred că e de invidie şi cred că crapă ficatul în ele de ciudă că tu teai realizat şi că o să ajungi vedetă şi că fetele lor au ajuns numa profesoare la ţară. Dar ştii ce o să fac maică? O să vorbesc cu părintele so citească în biserică să afle tot satu ce fată bună esti.

Şi maică, data viitoare să vii cu Marius pe acasă pe la noi săl cunoaştem şi noi că pare băiat de treabă şi poate o vrea să te ia săţi faci şi tu familie. Şi să ne povestească la toţi ce surpriză ţia făcut.

Ai grijă de tine şi să ne mai scrii. Ţiaş fi pus şi ceva bani dar am închis deja plicul.

Te pupă cu drag
Mama ( şi tatătu, dar e deja plecat la birt )

5 comentarii:

  1. Groh, groh. Frumoasa, chiar mi-a smuls o lacrima, dar s-a stricat tot la ultima propozitie :( .

    RăspundețiȘtergere
  2. !!!!! Dar am inchis deja plicul.


    =))))))) made my day!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: da' de ce zici ca s-a stricat? parca aia e cireasa de pe tort.

    @Marie: keep walking

    vreauultimulloc: si eu m-am umezit rau cand am scris finalul.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mi-a spus maica-sa ca la inceput era foarte dezamagita, pt ca toate fetele din sat plecasera in Spania, la munca, doar ea ramasese de proasta sa faca o facultate. Dar acum, dupa ce a primit scrisoarea si a vazut ca s-a realizat, e foarte mandra.

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI