vineri, 6 noiembrie 2009

Ce poveşti v-au făcut să vărsaţi lacrimi porceşti?

Ei, dragii porcului moşului, de când a văzut blogul ăsta lumina virtuală a biţilor de pe Internet v-am spus nenumărate poveşti , unele reale, altele foarte reale, altele izvorâte din vălăul înţelepciunii mele bolnave. Aş vrea să ştiu acuma, pentru liniştea spiritului meu de porcuşor, cât şi pentru referinţe ulterioare, care v-a plăcut/displăcut/oripilat cel mai tare. Aşa că nu vă sfiiţi, votaţi porcuşorilor puişorilor. Puteţi şi comenta.

6 comentarii:

  1. Vezi ce obtii daca pui lumea la treaba ?!
    0 (zero) comentarii in 16 ore !... Neimaintalnit, nemaiauzit.
    Ca sa fie mai simplu, le-am (re)citit pe cele pe care nu mi le aminteam sau pe care nu le citisem si concluzia e tot aia dinainte : mie imi plac cam toate. Poate nu la toate am varsat lacrimi porcesti dar multe majoritatea m-au facut sa zambesc . Cel putin. Merci !

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista un buton "View results". S-au strans 66 de voturi. Multumesc si eu :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu imi place sa fac parte din sondaje:P
    spor la alegerile prezidentiale:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Porcusorule, nenorocitii aia de la "Futezatorii" ti-au furat filmuletul educativ pe care l-ai postat pt copiii de la tara. Mama lor de copy-paste-ri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai lor li l-am proiectat in satul X. Inseamna ca au fost impresionati, nu ?

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI