duminică, 15 noiembrie 2009

Telefon de la Delia - episodul 6

Episodul 1 Episodul 2 Episodul 3 Episodul 4 Episodul 5

- Hai, scularea, leneşilor, e ora 4:45. Toată lumea vă aşteaptă la slujbă.
- Ce? Cine-a murit? 4:45? Esti nebună?
- Deloc. ăsta e programul la noi. Ca să începem ziua mai bine trebuie să ne rugăm. Haideţi, îmbrăcarea şi coborâţi în 5 minute. Lumea aşteaptă.
După slujbă, care fu şi ea destul de nonconformistă, sora Maria îi prezentă celorlalţi:
- Ei sunt Paul şi Marinel, pe fostele nume de “scenă” Rocko şi Shark. Să le urăm bun venit.
- Bineee aaaaţi veeenit Paaaauuuul şi Maaaarineeeel.
- Bun, hai să vă explicăm acum ce aveţi de făcut. După cum ştiţi, scopul nostru e să aducem persoanele abuzate sexual pe calea cea bună. Trebuie să mergeţi pe la curve şi să încercaţi să le opriţi să facă ce fac în momentul de faţă. E simplu.
- ăăăăa, stai puţin, păi n-a fost vorba de aşa ceva. Aţi zis că ne ajutaţi să...
- Păi noi vă ajutăm, dar ce credeaţi, că o să staţi degeaba? Sunteţi mai naivi decât credeam.
- Adică să facem şi noi cum aţi făcut voi? O să ne râdă curvele în nas.
- Ei, şi ce dacă o să vă râdă în nas? Nu e ca în asigurările de viaţă, cu target. Faceţi şi voi ce puteţi. Uite, pentru început, ceva mai uşor pentru voi. Mergeţi la adresa asta – şi le întinse o hârtie – şi vedeţi voi ce faceţi. Hai, succes! Şi ţineţi minte, daca sunteţi entuziaşti doar lucruri bune se pot întâmpla.

- Paul!
- Hmmm.
- Paul....
- Mda, ce-i?
- Eu mă simt ca un idiot în sutana asta.
- Păi eşti un idiot. Oricum, cred că şi-au bătut joc de noi. Arătăm noi a călugări nonconformişti?
- Arătăm pe dracu’. Măcar de am putea să ne întoarcem la Delia. Ţi-am zis eu că nu-i bine să fugim aşa.
- Da, da, mi-ai zis, nu ştii decât să reproşezi chestii. Găseşte acuma o soluţie mai bine decât să te lamentezi.
- Pula mea, nu ştiu. Hai să ne spunem textul la curva asta şi să ne tirăm. Şi roagă-te să n-aibă pitbull sau peşte, n-am chef să mai iau şi bătaie.

Interfonul sună prelung. O voce catifelată se auzi:
- Cine e?
- ăăăăă...noi suntem. Pentru şedinţă.
- Hai, urcaţi. Fetele se pregătesc.
- Hm – zise Paul în timp ce urcau pe scări. Fetele...nu ne-au zis că sunt mai multe. Acuma cum naiba să facem, le ţinem predica pe rând sau la toate odată?
- Habar n-am, vedem acolo.

O blondă îmbrăcată sumar deschise cu zâmbetul pe buze. Nu se putu abţine să nu surâdă la vederea costumaţiei celor doi.
- Ăăăăăă..tu eşti....am venit pentru....
- A, nu, eu sunt doar secretara. Poftiţi, intraţi aici. Fetele vin imediat şi vă puteţi alege fiecare. Aşteptaţi aici...perverşi mici ce sunteţi – râse ea ciupindu-l pe Paul de obraz. A, era să uit, trebuie să plătiţi înainte...dacă vreţi să prelungiţi...ştiţi voi.

Secundele curgeau greu. Cei doi ar fi vrut să fugă în fiecare secundă. In sfârşit, uşa se deschise. Două fete îmbrăcate şi mai sumar intrară în cameră. Patru ţipete simultane de uimire răsunară instantaneu:
- Ioana?
- Paul?
- Mirela?
- Marinel?
- Ce Dumnezeu faceţi aici? Să nu spui că voi...
- Şi cu voi ce-i în hainele astea caraghioase?
- A dracului călugăriţele, astea au planificat totul în amănunt !


Sfârşitul vă las să vi-l imaginaţi singuri. Eu prefer varianta 1.

Sfârşit ???



13 comentarii:

  1. Se poate sfarsi cu un sunet puternic de pisica torcanda? Am impresia ca asta se crede la Megastar, ete cum sare Aura sa-i zica ce frumos ii shade, mama, si Iantu ca lb romana e fuarte consonantica si triseaza torcand in engleza.
    Purrrrrr, says the crowd. :-s

    RăspundețiȘtergere
  2. si gata cu telefonul de la Delia?
    Cam subtite porcule. Dezamagesti toti porcusorii prezenti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu o orgie în 5 şi cu o împăcare. Asa trebuie sa se termine , ca imi plac blondele imbracate sumar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am ales versiunea 1 dar doresc sa o imbunatatesc : la paranghelie participa si Delia , care era , de fapt, capul, creierul si cauza intregii "afaceri" . Normal ca toti se impaca si cum la Parlament niste domni voiosi tocmai votasera pentru legalizarea prostitutiei, cei cinci eroi , realizand ca unirea face puterea , pun de-un holding. Iar daca n-au murit, se mai intalnesc si-n ziua de azi la cate o sedinta de CA pe dezbracate ... Si-am incalecat pe-o capsuna si v-am spus o mare minciuna: treaba cu legalizarea mai asteapta.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Marie Doe: Da, se poate. Luam matza ta.
    @Rumburak: Toate lucrurile se mai gata, ca nu suntem in Dallas. Dar vin altele.
    @Krutz: Si mie imi plac. Nu conteaza culoare parului, dezbracate sa fie.
    @Julie: N-are nevoie sa se legalizeze. Si imaginatia ta e mai bolnava decat a mea

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti sigur ?!!... Venind din partea ta, o iau ca pe-un compliment.

    RăspundețiȘtergere
  7. P.S. Doar invat de la un maestru ....

    RăspundețiȘtergere
  8. Ultima varianta ti se potriveste de minune....:))))

    RăspundețiȘtergere
  9. si daca se termina sec? Sa mane toti o cireada de vaci, pe o pajiste, cantand un cantec de la Akon? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Purrrrrrrr? Tuitter a ramas numele. long story.

    RăspundețiȘtergere
  11. GMX: Asta-i declaratie de dragoste ?
    marie: Tuitter? Mai bine-i ziceai Floppy, e mai simpatic.
    Mitropolitanul: Parinte Pafnutie, tu esti? Ti-ai facut si blog ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Tuitter. Itz dai seama din ce draci am aberat eu kilometric zilele astea, prea lancezeam in fericiri, am avut de recuperat. Da' eram biata, cred ca asta e adevaru' adevarat.
    Azi ne-am certat, nu mai vorbim. O sa scriu in letopisatz curand.

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI