joi, 7 mai 2009

1001

Nu de nopţi. De vizitatori unici în două luni şi ceva de existenţă a acestui blog. Azi, la 12:26 PM. Aşa zice la statistică, probabil sunt ceva mai mulţi din cauză că mulţi în loc să muncească ies tiptil prin proxy-ul fermei şi se râd la ce aberez eu pe aici. Neesenţial. Nu e vreo cifră spectaculoasă, e doar o cifră rotundă care dă bine. 1001 de indivizi au fost interesaţi sau nu de ce am scris eu pe aici, au râs, m-au înjurat, s-au scandalizat sau pur şi simplu li s-a rupt. Le mulţumesc tuturor.

Am început acest blog nu pentru a obţine vreo iluzorie celebritate de 2 lei, nici pentru a face vreun ban de pe urma lui, ci pur şi simplu pentru a vedea dacă sunt în stare să scriu constant lucruri mai inteligente decât despre şosete, trafic, vedete, politică şi fotbal. Mai ales că nu lucrez într-un domeniu legat de publicistică. Până acum imi place să cred că mi-a reuşit.

Cum ar suna bilanţul acestor două luni şi ceva? Păi cam aşa:
- 1001 vizitatori unici, 3852 afişări de pagini.
- Comentarii cam puţine, dar asta e, înseamnă că am avut doar dreptate în ceea ce am zis, şi nu te contrazici cu unu care are întotdeauna dreptate.
- Majoritatea vizitatorilor sunt din ţară, cu o majoritate covârşitoare Bucureşti şi Timişoara, câţiva rătăciţi din alte oraşe şi alţi câţiva rătăciţi din ţări străine. Din State şi Franţa nu cred că am pe nimeni, e iar o chestie de proxy. IT-ştii ştie de ce. Neesenţial de fapt.
- Intenţionat nu am făcut până acum schimb de linkuri, spam, comentarii de-a-mpulea pe alte bloguri sau reclamă excesivă, pentru a vedea dacă lumea poate fi interesată de un blog pur şi simplu pentru conţinut şi nu din cauză că au primit ceva spamuri care te amăgesc să dai clic unde nu ai chef. Ah, am câteva clicuri din motoare de căutare. Dar aici ar fi o problemă. Făcusem acum vreo lună o gluma cu pisici ( pussy în engleză, care mai înseamnă şi pizdă )

http://porcusorulradioactiv.blogspot.com/2009/04/xxx-pussies.html

Credeam că o să dea iama o grămadă de labagii în căutare de black, fat, young pussy şi eu o să stau să număr clicurile şi să mă râd ca prostul. Ei, uite că nu. Spre completa mea consternare, iată după ce cuvinte a fost găsit blogul meu: ( extras )

Fără cuvinte. O adevărată revelaţie. Am ajuns un blog de referinţă în tehnici de labă, plasat pe locuri fruntaşe in google. Drept e că am avut un articol pe tema asta:
http://porcusorulradioactiv.blogspot.com/2009/03/laba-futuristica.html
În tot acest timp m-am distrat destul de bine urmărind reacţiile pro şi contra, mai ales ale celor care au fost surprinşi de stilul meu. Ce-am făcut de fapt in 2 luni jumate:

Am cautat câini în cur:
http://porcusorulradioactiv.blogspot.com/2009/03/cum-sa-cauti-un-caine-in-cur.html
http://porcusorulradioactiv.blogspot.com/2009/03/scumpetea-mea-de-caine.html

Am analizat situaţiile lose-lose din care n-ai cum să ieşi bine:
http://porcusorulradioactiv.blogspot.com/2009/03/situatii-naspa-in-care-te-faci-de-kkat.html
Ba am fost si copiat de unii dintre ei:

Şi am devenit Demiurg, luptându-mă cu monştrii galactici:
http://porcusorulradioactiv.blogspot.com/2009/04/alegorie.html

Am făcut o incursiune în lumea misterioasă a live-show-urilor din Amsterdam:
http://porcusorulradioactiv.blogspot.com/2009/04/amsterdam-erotic-live-show-partea-i.html

Şi am intrat în culisele conspiraţiei mondiale care a declanşat gripa porcină.
http://porcusorulradioactiv.blogspot.com/2009/05/adevarul-despre-gripa-porcina.html

In final vă mulţumesc tuturor care aţi naufragiat pe blogul meu, indiferent de motiv şi cer scuze celor care au ajuns din greşală. Numai bine tuturor.
Cu stimă,
Porcuşorul Radioactiv

6 comentarii:

  1. Bleax...
    Cel mai naspa articol.

    Sper sa-ti revii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai ceva dume in tine. Citibil. Si talentat cand esti spontan

    RăspundețiȘtergere
  3. Keyword for Zuanna:
    - sunt nimfomana si am 14 ani
    - nimfomani in webcam
    - creier ars
    - te voi astepta pe banca
    - vreau sa aranjez parul lui Barbie.

    Interesant ce cauta oamenii... :))) :D

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI