joi, 22 octombrie 2009

Filmuleţ pentru copiii de la tară

Cum am fost prins pe drum când încercam să mă tirez şi mi s-a explicat frumos că întrebările puse copilaşilor erau puuuuţin deplasate, mi s-a mai dat o şansă de a mă reabilita în faţa cinstiţilor gospodari din satul x şi să le mai ţin copilaşilor o lecţie.

Dat fiind că o imagine face cât 100 de cuvinte, iar un film face cam câte poze(cadre) conţine, am hotărât să le pun de data aceasta un film educativ. Cum copiii sunt nişte fiinţe nevinovate şi care nu trebuie pervertite în nici un fel, am cenzurat fazele nepotrivite.Regia, filmul vă rog.




În timp ce filmul rulează, cred că o să ies încet-încet şi o să o iau de data asta prin porumb. Pe acolo n-au cum să mă prindă, mai ales că am avans. Byeee...

3 comentarii:

  1. copchii din ziua de azi maica....cred ca sa se amuze de straduinta dumitale de a masca "estetica uratului":)) si o sa iti explice ei cum e cu viata...

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) Da, porcusorule, extrem de potrivit si de educativ filmul :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahahahaha, cata imaginatie!! Bv lor, domle!

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI