duminică, 24 ianuarie 2010

Campanie de donaţii pentru Haiti

În aceste momente nasoale pentru cei din Haiti, în care toţi ipocriţii îşi fac imagine pe la televiziuni încercând să arate cât de mult le pasă lor de o ţară căreia nici măcar nu îi ştiau cu două zile înainte locul pe hartă, redacţia Porcuşorul Radioactiv lansează o campanie originală: “Donaţi un ţigan pentru Haiti”.


Problema lor cea mai mare în aceste momente nu este lipsa mâncării sau a locuinţelor, pentru că oricum erau obişnuiţi. Problema lor e numărul mare de victime, care ameninţă însăşi perpetuarea naţiunii. Ce propun eu este un ajutor mult mai de preţ, o adevărată gură de aer pentru acei oameni atât de greu încercaţi: haideţi să le dăm nu 200.000, ci 400.000 sau chiar un milion de ţigani de la noi. Astfel naţiunea va fi salvată. Nu vor avea probleme de integrare, iar peste câţiva ani, datorită ultravioletelor puternice din zonă, vor deveni la fel de bronzaţi ca şi băştinoşii.


Poporul haitian frate, renăscut din cenuşă, îmi va mulţumi peste ani.

5 comentarii:

  1. Eu aduc 5 de la mine de pe strada. Unde ii depunem ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba, nu la mine acasa, da? :D
    Tre sa facem niste "centre de primire"

    RăspundețiȘtergere
  3. Am eu o hala mare, inchisa ermetic...
    Mai am 3 kile de cianura, 4 flacoane de Regent, si 2 flacoane de verde de paris.
    Toate in aspic de DDT.

    Asta e formula chimica pentru teleportare.
    Iii teleportam direct acolo.
    Ce ziceti, e bine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnu' Geo...e beton cu DDT, dar mai bun e TNT. Pentru o teleportare mai rapida.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-i bun TNT-ul, tre' sa trimitem tzigani, nu pasta de mici. Le zicem frumos: "mancami-atzi, tre' sa ciorditzi airoplanu' ala mare, Airbus 380 si ajungetzi in paradis. Soare, cald, nu va tre' lemne de foc, nu va tre' vize, baga!"

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI