Ador reclamele. Adică le ador în sensul că dacă nu am alte subiecte de defecat pe blog, întotdeauna găseşti o reclamă stupidă de care să faci mişto. De fapt, le urăsc profund, ca mai toată lumea. Unele sunt aşa de imbecile încât nici nu merită să faci misto de ele. De fapt nu destul de imbecile, ci mediocru de imbecile. Mă gândesc că o reclamă, ca să aibă succes, trebuie să fie ori:
- Extraordinar de bună, să te facă să râzi, astfel o reţii
- Extraordinar de imbecilă, astfel încât să te gândeşti “reclamă mai imbecilă ca asta n-am mai întâlnit”. Cine nu stie celebra “Titan Ice – alt viaţă” ? Voi ăştia mai tineri cred. Nevermind.
Acum vreo două zile însă mi-a atras atenţia o reclamă care are toate şansele de a egala celebra Titan Ice, rămasă în top(ul) meu de reclame imbecile, prin “logica” de fier. Este o reclamă la chipsuri, nu contează acuma aşa de tare marca. Probabil că aţi văzut-o pe la TV.Pe scurt, iată de ce trebuie să mancăm chipsuri:
- Se dă săptămânal ceva premiu de 2000 de eurococo. Buun…
- Este înfăţişată o tipesă în braţe la un piţiponc.
- Povestitorul o întreabă ceva de genul: “E prietenul tău? Aşa-i că-ţi cam place de el?”. Tipesa dă din cap ceva de genu “aha, şi dac-ai şti tu ce-mi face….”.
- Apoi apare în cadru o altă tipesă, suplă şi mătăsoasă, ronţăind cu eleganţă dintr-o pungă din aia plină de chipsuri naturale, fără coloranţi şi conservanţi. Doar cu arome identic naturale şi potenţiatori de aromă care distrug neuronii şi te ajută să pui pe ox.
- Acum vine demonstraţia de logică. Povestitorul îi explică tipesei noastre de ce trebuie ea să bage la maţ chipsuri: pentru că, în caz că ailaltă va pune mâna pe potul de 2000 de eurococo, ce va face cu ei ?
- Va merge imediat la o clinică de mărit ţâţele.
- Îşi va mări ţâţele ( ce altceva poţi face la o clinică de mărit ţâţele? )
- Peste ceva timp va da accidental peste piţiponcul tău în metrou, căruia i se vor bulbuca ochii ca la melc.
- Va pune mâna pe el, că doar altfel de ce şi-ar fi mărit ţâţele ?
- Şi tu, proasto, vei rămâne cu buza umflată.
- Deci, grăbeşte-te să-i sufli premiul de 2000 de eurococo, ca nu cumva să rămâi fără piţiponc. Mai logic de atâta nu se poate. QED.
pai deh... la ce crezi tu c-o supt neamul de la decebal si traian incoa? doar nu de la babanovac?:))
RăspundețiȘtergeresi eu is mirata de oamenii din publicitate pe ce naiba isi iau banii si cat de tare ne cred ei asa un popor de imbecili.in weekend am fost la o carciuma unde am cunoscut un grup de publicitareti, vreo 20, si mare mi-a fost uimirea sa constat ca erau toti la fel,ca vorbeau doar de malluri si reduceri la cizmulite si fustite.Am plecat cu un gust amar, cu o imagine deformata in creieru'meu mic, care credea ca oamenii din publicitate sunt asa niste super eroi ptr mine,diferiti si creativi...si ca eu mica si naspeta deaia nu sunt luata in seama ca tre' sa mai cresc.Daca lumea advertaising-ului e plina de pitiponci si pitipoane, atunci nu ma mir de ce avem asa reclame proaste pe piata....
RăspundețiȘtergereMăi copiii lu' moşu, reclama e pizdoasă, am lucrat în publicitate.
RăspundețiȘtergereE un fel de reclamă-şoc.
O reclamă cu adevăat prostă e ultima de la red bull cu bunicuţa şi cu scufiţa roşie.
De fapt, toate de la red bull sunt proaste, dar asta nu are nicio noimă.
Iar piţiponcu' şi cocalara sunt aleşi special pentru reclamă, ca şi pizda aia cu push-up bra.
Dacă vă uitaţi mai bine, observaţi urma de anti-reclamă, în cazul de faţă cea hotărâtoare în ochii privitorului de-a lua acel produs.
Am zis lua, nu de alta da' încă n-am vîzut pe cineva care să cumpere aşa ceva din cora de ex.
Se ia, se rontăie, se lasă ambalajul şi se pleacă din cora sătul.
Nu-i cazul meu
sincer, sunt in ultimul an la comunicare si pr...suntem 150 in an din noi 3 sferturi vor merge la publicitate...problema e ca nu vreti sa ii cunoasteti pe cei care merg la publicitate... pitipoancele si hipstarii is lame...astia is cum zic ei "true"
RăspundețiȘtergeresincer...imi place ideea de oameni creativi care fac publicitate...in state, in europa, dar nu la noi...doamne fereste! pana si profa de publicitate e capabila sa vorbeasca 2 ore de diferenta intre elle si cosmopolitan(am fost la cursul ala, dar am adormit si am sa mor fara sa cunosc aceasta informatie vitala si atat de ascunsa noua oamenilor de rand)
ce-ai ma cu Titan Ice? :)) Adidas Tortion, Gregorio Rizo, Tropicana, Kent Filter.. niste clasice :))
RăspundețiȘtergereSa neeeeee bea intens toti idiotii care fac reclame de kkt, si retardatii care le accepta.
RăspundețiȘtergere@dush rece: Se zice ca poporul roman e un popor de gay, doar nu se trage el din doi barbati cu brate tari? Dar acum ar fi si culmea perversiunii sa o suga de la Baba Novac. Asta nu pot s-o cred.
RăspundețiȘtergere@femeiadeservici: poate i-au ales in fuctie de target. Asa target, asa oameni de publicitate. Nu ma mai mira nimic.
@Zwargolak: pentru mine e anti-reclama pura. Nu ma convingi cu asa ceva sa rontai chipsuri.Nici macar in Cora.
@Alneida: asta nu-i nici macar cel mai rau lucru ce se poate intampla. Ma gandesc cu groaza la medici si pe mana cui voi fi peste 20 de ani.
@Treaz: Titan ice este cireasa de pe tortul imbecilitatii. Nu cred ca va putea fi egalata vreodata.
@vreauultimulloc: sa suga cur!
mda... despre reclame putem vorbi o groază-găoază dă vreme... io unul ştiu că dacă reclama e superextrabengoasă DAR NU AM BANI CA SĂ ACHIZIŢIONEZ PRODUSUL... nimic nu mai contează. Poate să fie vorba despre cea mai tare reclamă făcută ca la carte and beyond... Nu am lovele, nu cumpăr!
RăspundețiȘtergereReclamele sunt proaste în general nu doar în particular pentru că nu au nimic artistic, nu le poţi privi ca pe, să zicem, nişte filmuleţe simpăticuţe and stuf. Dacă faci aşa eşti mai tembel decît un redbull în care cineva s-a micţiat aproape un 1 minut!