vineri, 7 august 2009

Allez, dégage




Băi, fază incredibilă mi se întâmplă astăzi. Bineînţeles că iar sunt în Africa, dar nu asta e chestia importantă, deşi cred că doar aici se poate întâmpla aşa ceva. Sau şi la noi, dar nu cu un şofer de taxi protagonist, ci cu un manelar cu BMW X5 şi lanţ gros la gât. Dar să vă povestesc.


Mergeam într-un taxi spre un centru comercial de la ei, un fel de Mall de vreo 10-15 ori mai mic. La vreo 50 de metri de parcare, doi poliţişti îi fac semn să oprească. Bineînţeles, că m-au văzut pe mine marele alb în dreapta. Aşa fac tot timpul, când îl văd pe marele sau micul alb în dreapta, opresc maşina şi-l întreabă de paşaport, că doar-doar nu-l are la el şi poate pică de o şpagă. Odată când m-au oprit şi aveam paşaportul, mă mai întreabă unul mai şmecher “Dar carnetul de vaccinuri?”. “Pula mea, e la hotel, doar n-o să-l car după mine”. “Ba, tre să-l cari după tine”. “Ba nu trebe, că dacă nu-l aveam mă înţepau ăia la aeroport din prima, cum a păţit colegu’ săracu’”. Că nu şi-l găsise pe acasă, şi deşi avea vaccinul făcut au mai băgat odată în el căcat din ăla…Dar iar divalghez.


Aşa, şi face poliţaiul semn lu’ ăsta să tragă pe dreapta, la care şoferul, cu cea mai plictisită moacă pe care am văzut-o vreodată pe lumea asta ii aruncă un “Allez, dégage”. Care s-ar traduce ceva de genul “Hai dispari în pula mea, că n-am chef de tine”, traducere combinată dintre cuvintele rostite şi cele nerostite. După care îşi continuă liniştit drumul de încă 50 de metri şi opreşte la centrul comercial în parcare. Poliţaiul n-a schiţat nici un gest să se ţină după noi sau ceva. Eu râdeam în dreapta ca bezmeticul, fără să-mi vină să cred.


Trăiască democraţia africană !

3 comentarii:

  1. e tare, dar au si politie acolo ?? buun !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, sa nu exageram, sigur ca au, chiar prea multa. Da umbla si ei dupa un ciolan de ros, ca peste tot. Oricum, dupa 9 seara cam opresc pe toata lumea, dar fac vecinatate buna cu curvele, care stau la 10 metri de ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. si?! iese ceva??? parca seamana numele lor cu ceva de la noi curve-politie rimeaza cu ceva - cu ce oare???

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI