joi, 13 august 2009

Review bloguri + Premiu


Am primit premiul de mai jos de la Vanda. Mulţumesc pentru aprecieri Vanda. Aşa cum e frumos, o să-mi spun părerea despre blogul tău, înainte de a trece la alţii. Deci: “Idei pertinente, stil amuzant. Pe alocuri serioasă, aşa cum şade bine unei fete cu cap. Ţine-o tot aşa.”


Ar trebui să dau o listă cu 10 bloguri care îmi plac, şi un mic review. Nu e foarte greu, pentru că urmăresc mai mult sau mai puţin constant o grămadă.


Deci, premiul merge la următorii, într-o ordine aleatoare, totuşi conţinând tot blogroll-ul meu:


Adelina – Îmi place stilul direct, fără greţuri cu care se exprimă, limbajul colorat şi povesteşte chestii care ar face să roşească şi pe unii masculi mai sensibiloşi aşa. Păcat că vrea să-şi inchidă blogul. Sper să nu.


Oana Marrria – Stil degajat, multă imaginaţie, nonconformism, un pic artistă şi cu capul în nori. Citesc tot ce scrie cu plăcere.


Radu – E greu să nu menţionez blogul ăsta. E o pată de culoare în cotidianul gri. Amuzant, surprinzător, talentat şi misogin. E primul blog pe care l-am citit şi datorită căriua m-am apucat şi eu de blogăreală. Din păcate în ultima vreme succesul i s-a cam suit la cap şi a devenit cam arogant şi a deviat de la umorul sănătos pe care îl apreciam înainte. Sper să-şi revină.


Zuanna – Sensibilă, artistă, un blog în adevăratul sens al ideii de Web Log, aşa cum a fost ea gândită iniţial.


Femeia de Servici – Amuzantă, dezinvoltă, revin oricând cu plăcere.


Vreau Ultimul Loc – Pe aceeaşi lungime de undă cu mine, păreri la obiect, bine argumentate, realist.


Domnul Bolog – Greu să nu-l bagi in seamă. Un tip muncitor, inteligent, pasionat de blogăreală şi care ia tot ce face în serios. Chiar dacă nu sunt în targetul lui, care sunt mai mult adolescenţii, are articole pe care le citesc cu plăcere.


Putty – Mi-a plăcut mult cum scria fata asta, înainte de a-şi găsi prieten şi a se lăsa de scris. Dragă putty, înţelegem că eşti ocupată, dar nu ne neglija. Poţi să mai scrii între 2 “activităţi”.


Lumina Sfanta – Mult simt al umorului, ironie fină la adresa bisericii, superstiţiilor şi chestiilor antagonice din doctrina creştină. Şi mai presus de toate nu băşcăleală nejustificată.


Maria – O tipă sensibilă, independentă, trecută prin multe. Şi artistă pe deasupra. Şi talentată. Deşi stilul poetic nu e chiar pe gustul meu, apreciez blogul ei.


Acestea fiind spuse, fac următorul anunţ:

Vreau să mă apuc să fac review-uri la bloguri . Mai serioase, nu câteva cuvinte doar. Condiţii:

-Să fie un blog nou, de cel mult şase luni. Nu mă întrebaţi de ce şase, habar n-am. Poate o să fac şi excepţii.

-Să aibă minim 5 articole pe lună.

-Autorul lui să-şi exprime aici dorinţa de a i se face review. Şi bineînţeles, să accepte o părere care ar putea să nu fie chiar favorabilă.

-Deocamdată servesc doar primii 10, din lipsă de timp. Aşa că, aştept înscrieri. Dacă vor fi 10 care vor…

-Dacă va merge treaba, îmi propun să fac review-uri periodice la articole propuse de cititori.


18 comentarii:

  1. Of, draga Dan, si eu te citesc cu mare placere si iti multumesc pentru cuvintele frumoase.
    Ar fi o idee sa incepi sa faci si review-uri negative, pentru ca ai un stil aparte de a ironiza. Ar fi extrem de amuzant... mai ales la cati oameni au un blog pe care-l tin degeaba... doar ca sa fie si ei "cul"...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si crezi ca poti fi cat de cat obiectiv atunci cand analizezi un blog? Ar fi ceva,dar trebuie o descriere mai ampla,cu argumente pertinente.
    Apropo,te-am pus la blogroll.Imi plac unele articole de-ale tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Zuanna: Multumesc si eu. Insa de data asta nu vreau sa fiu negativist si sa fac misto de altii doar de dragul de a face misto. Astept insa inscrieri benevole. Fac misto doar de bloguri unde vad prostie si aroganta, de exemplu visurat.

    Cristi: Asta si incerc sa fac. Daca o sa fac review-uri fi sigur ca o sa fie argumentate ca lumea. Merci pentru blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare. Fa-mi un review mie. Sa vad cat de profiler esti. Oricum nu ma deranjeaza daca scrii de rau. Recunosc ca-s un nesimtit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Porcusorule multumesc pt inca cateva adrese de bloage de citit, si pentru apreciere. Eu nu vreau review d-ala ca si asa imi face seful la munca asa ceva pe taskuri. Merci oricum.

    RăspundețiȘtergere
  6. gataaaaa am revenit.sa curga vinu' in pahare...
    m-am tot gandit daca sa revin sau nu in "viata de net-uista"...da nu puteam lasa sa planga tara si sa se cutremure muntii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Porcusorul Radioactiv14 august 2009 la 11:55

    Al Nostru: Vine acusi,tine-te tare.
    Vreau Ultimul Loc: Te inteleg. Oricum nu ziceam de rau la tine. Off-topic, esti cumva calculatorist si tu ?
    Femeia: bine ai revenit. Chiar ma intrebam pe unde umbli. Concediu de 3 saptamani cumva? As vrea si eu asa ceva...data viitoare ia-ma si pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Porcusorule,vreau sa vad cum ii faci review lui @alnostru. Daca imi convine,ma bag si eu. :)) Presupun ca se da si un premiu.Cel putin,asa reiese din titlu. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Haha, nu e pe incercate. Daca vrei baga-te, doar nu ti-e frica de gura mea spurcata sper

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci.
    Nu ma apreciezi corect, nici nu te inseli in intregime, dar apreciez stradania. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Porcusor Off topic :) poti sa imi spui James , James Programmer.

    RăspundețiȘtergere
  12. agarttha: Bineinteles ca nu te apreciez corect, cum as putea? Nu te cunosc personal si nici n-am facut o analiza detaliata a blogului tau. Am zis ca imi place, si e o parere subiectiva, ca orice parere.

    Cristi: Fricosule! :-D

    Vreauultimulloc: Stiam eu , imi recunosc "confratii" dintr-o privire. Incantat de cunostinta. I'm Ghey. Serghey.

    RăspundețiȘtergere
  13. @cristi: Fricosule! :P . Si daca zice de rau ce?
    Eu repet, astept review-ul chiar daca-i place stilul meu sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  14. In general,nu ma intereseaza parerea altora despre mine.Daca cineva ma vorbeste de rau,mi se rupe.Daca e de bine,tot la fel.Dar accept provocarea ta Porcusorule! :) Hai,fa-mi review! Dar sa fii cat mai dur,ca sa am ce obiecta.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine fratilor, se face. Numa sa aveti rabdare, ca zilele astea tare-s ocupat. Ma fut astia la lucru ca pe curve. N-am zi, noapte, weekend...Thug life. Pula mea.

    RăspundețiȘtergere
  16. woooow ,premiii ...pot sa te ajut sa le oferi ?? mai ales daca cine imparte parte'si face ...vreo excursie in caraibe? (pt mine) si cine pierde sta cu copiii lu' sora'mea (care's buni de reclame la prezervative )+ 2 de la mine si 1 mai are vecina .
    Astept cu nerabdare raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu e premii Sare draga, e munca benevola din partea mea sa mai imi dau cu parerea la unu-altu pe blog, de parca as fi eu nush cine sa-mi dau cu parerea. Da daca tot m-am apucat, oi face si asta. Da poti sa ma ajuti la citit :)

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI