joi, 6 august 2009

Dacă vrei pot să ţi-o trag

mi arăţi şi mie casetele tale ?

-Da, sigur, acolo în sertar

-Oau, ai şi Guns’n Roses ?

-Da, uite, am şi ultimul album pe o casetă.

-Vreau şi eu!

-Dacă vrei pot să ţi-o trag…

-...( se uită derutată la mine )

-Caseta, pot să ţi-o trag – zic eu cu o moacă inocentă, abia abţinându-mă să nu izbucnesc într-un râs dement. Am dublu cass.

-Aaaa, da, normal, trage-mi-o.

-Acuma?

-Nu, nu acuma, diseară.

-Diseară? Păi mai vii şi diseară?

-… ( din nou se uită derutată la mine )

-Păi de ce trebuie să vin şi eu? Singur nu poţi ?

-Păi n-am cum singur

-Cum aşa ?

-ăăăă…n-am casetă goală – mă scot eu.

-Aaaa, am priceput. Păi trec diseară şi-ţi aduc, am una acasă.

-Vii cu ea goală, da ? Să nu ai nimic pe ea.

-Nu măi, e nou-nouţă, sigilată.

-Am priceput. Şi atunci ţi-o trag diseară, da ?

-Da, cât mai repede. Îmi place mult.

-Guns’n Roses?

-Da, normal, ce altceva ?

-A, nomic.. atunci te aştept diseară. Pa-pa.

-Paaa.

Nu am inventat această discuţie, s-a petrecut între mine şi o colegă de clasă printr-a 12-a, la a doua întâlnire. Era cam prostuţă şi îmi plăcea să fac mişto de ea în felul ăsta. Uneori şi de faţă cu prietenii mei, care se spărgeau de râs. Unii oameni chiar cer…

Şi ca să anticipez întrebările ulterioare, răspunsul este : “DA, i-am şi tras-o după aia”. Nu caseta. Venea la mine să “facem la mate”. Ai mei erau in camera de lângă, aşa că aveam o viteză uimitoare la dezbrăcat + tras + îmbrăcat. Dar eram mai tineri, aşa că viteza era compensată prin frecvenţă. Amintiri plăcute…

19 comentarii:

  1. Era o vreme cand trebuia sa te feresti sa spui ca vrei sa o futi. Dar acele vremuri au trecut acum putem sa ne exprimam mai civilizat.
    Draga mea iti dau pisica jos daca imi sugi pula. Si ele in genereal raspund lasa-o dreak de pisisca sa se dea jos cum sa urcat hai sa iti fac o muie ca mi-a venit apa in gura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine, de fata asta faceam misto.
    De acord cu tine ca vremurile s-au schimbat...in bine. Nu se mai ascund fetele atata dupa ciresh
    M-am nascut prea devreme futu-i :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma refeream ca inainte era altel decat acum ma refeream ca acum suntem noi mai mari si implicit si ele. Si nu ne mai amagin atata inainte de "marea hotarare".

    RăspundețiȘtergere
  4. A, pai las ca si astea "mici" nu mai e ce-a fost...sunt mai hotarate si stie ce vrea. Nu ca inainte nu stia, da se sfia sa spuna.

    RăspundețiȘtergere
  5. la final puteati sa puneti caseta trasa proaspat cu G'n'R si sa incepeti activitatea pe banda :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ademina: nu-s bosorog, is mai tanar ca tine :)
    andre: pai era ca pe banda, cu sau fara caseta

    RăspundețiȘtergere
  7. din pacate nu mai asculta lumea muzica pe casete... s-a dus si amuzamentul asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sau pe gramofon, ca pe vremea mea...acum exista o lucrare diavoleasca ce se cheama i-pod

    RăspundețiȘtergere
  9. ahaaa deci din astea faceai tu !!!!te-am prins

    RăspundețiȘtergere
  10. ai incurcat-o !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Haha ,e rea ??!!?? vezi sa n-o belesti degeaba ,macar action after the war !

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, e rea. Ma leaga de calorifer si ma bate cu coada de la matura. mai ales acum ca a aflat ca am inselat-o...cu 5 ani inainte de a ne cunoaste, e drept, dar tot inselat se cheama, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Wooow chiar ai inselat-o!!
    Eu as face altfel:cu legatul de calorifer sunt de acord dar apoi ti-as citi Bacovia !..macar cateva pagini acolo .

    RăspundețiȘtergere
  14. Asta ar fi o placere, intotdeauna mi-a placut Bacovia. Doar a fost unul dintre primii poeti EMO ai tarii, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  15. ops....asa deci ...atunci cautam un Beniuc ,ceva poezii patriotice,s-ar potrivi - imi si imaginezi pozitia la calorifer !!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe principiul asta,e si aia cu "Am o intrebare.Pot sa ti-o pun? " Si ea va intreba la randul ei: Intrebarea,nu? Si tu sa nu te pricopsesti cu vreo palma,zici: Da,sigur.Nu te gandi la prostii. :)

    RăspundețiȘtergere

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI