marți, 7 aprilie 2009

Becali şi tot circul

Becali şi tot circul

De 2-3 zile de când tot circul asta cu Becali mă distrez copios citind tot felul de comentarii pro şi contra. Nici n-am vrut să scriu despre suboameni de genul ăsta, care mă calcă pe sistem de multă vreme. Dar fiindcă e un blog încă mic, deci nu risc să-i fac prea multă publicitate, nu mă pot abţine.


Nu am chef să comentez dacă e sau nu drept ce s-a intâmplat. Sunt destui idioţi care se inflamează pro şi contra. Totul e o mascaradă, bineînţeles, servită la momentul potrivit. Circ gratis pentru prostul român.


Bineînţeles că şi ăla e un lup în blană de oaie, care nu e străin de o grămadă de mârşăvii. Un cocalar cu ceva mai mulţi bani, care face exact ce fac şi ceilalţi cocalari, dar nah, proporţional cu “valoarea” lui. Era de aşteptat să aibă o grămadă de duşmani, care abia să aştepte să-l prindă la cotitură. Un mic exemplu doar:

http://www.youtube.com/watch?v=MbuqYOYuzI8


Pe de altă parte, bineînţeles ca şi justiţia e impotentă, părtinitoare, aservită intereselor de moment. Wow, ce tari ne simţim acuma. O să dăm un exemplu. Il legăm pe Becali. Dăm tuturor o lecţie, că nimeni nu e mai presus de lege. Iaca pula. Mă leşi? Mi-e greaţă.


Ce o să se întâmple? Nimic. ăştia cu bani şi relaţii nu fac niciodată bulău. Uite la Ilici. Nevinovat. Nu el a chemat minerii. La fel si Becalu’. O să se găsească o cale să scape, şi o să revină pe firmament, mai cocălar, mai enervant şi mai agresiv. Nu scăpăm aşa de uşor. Ce mă distrează însă e prostia din jur. Agitaţia. Pasiunile. Comentariile idioate de pe tot felul de canale de ştiri. Analize/para-analize, declaraţii “la cald”. O armată de nimeni îşi dau cu părerea, bucuroşi că îi bagă cineva în seamă. Hai sa citez câteva.


Becali este acum intr-o celula de 16 metri patrati, cam cat o debara de la palatul din Aleea Modrogan. Se simte ca un copil care nu stie ce i s-a intamplat, a spus la Radio InfoPro psihologul Georgeta Ghinea.


Serios? Nu mai spune! Asta e într-adevăr o afirmaţie extraordinar de deşteaptă. De la o femeie şi mai deşteaptă, care ne încântă mereu cu afirmaţiile sale pertinente. A cui pilă o fi ?


Eu decind am aflat stirea si am vazut ce-a ce sa intimplat cu fratele Becali, m-am pus pe post si rugaciune, si ma rog cum sa rugat ORBUL BARTIMEU DIN BIBLIE, AM FOST MISCAT RAU CU LACRIMI IN OCHII CIND AM VAZUT-O PE MAMA LUI DOMNUL BECALI, PRIN CE INCERCARE TRECE FAMILIA SA AM VAZUT IMAGINEA MAICI DOMNULUI CIND PLINGEA SI SE MIRA CUM? LA CONDAMNAT PE FIUL EI ISUS...CARE A FACUT NUMAI BINE


Right! No comment! Fi tare nea Jiji, da-le cu Biblia la gioale….


Imi vine sa plang punandu-ma in locul lui nea gigi,,e mare pacat ce s-a intamplat cu el..sincer el care suflet de copil iar daca va uitati la el cand rade rade si se bucura din toata inima cum numai copii o pot face ,,,e sincer in toate ipostazele lui...de acceea este iubit de dumnezeu....doamne ajuta nea gigi si sa fim sanatosi de paste cu totii....


Iuuuu….nevinovat ca un mieluşel. Iubitor de flori, de copii şi de Dumnezeu. Inocent, pur neprihănit ca o lalea albă


And so on …dacă aş face o selecţie aş umple vreo 10 pagini. Şi bineînţeles, tot Băse e de vină. Pentru toate. Şi pentru cutremurul din Italia. Hai că nu mai comentez. ….. Aşteptăm continuarea

2 comentarii:

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI