vineri, 10 aprilie 2009

Rezultatele la sondajul de opinie

Cum au răspuns deja destul de mulţi la acest sondaj, dau şi soluţia, nu înainte de a face o mică analiză, deşi nu am avut un număr aşa de mare de votanţi încât să consider pool-ul de oameni ca un eşantion reprezentativ.


  • Aproape un sfert s-au prins că era o întrebare capcană ( deci am cititori cu spirit de observaţie, sau măcar ştiau poanta ).
  • O cincime sunt optimişti, nu cum zicea un comentator de pe aici ( after 10 years, the job still sucks, not the wife… )
  • 13% sunt psihologi, realişti, sau măcar păţiţi, pentru că au zis că la alea măritate impulsul de a o muşca e mai puternic.
  • Am doar 6% cititori care au ceva cu blondele.
  • Am 10% cititori EMO, deoarece au vâzut doar partea “întunecată” a situaţiei, sau s-au recunoscut pe ei înşişi (însele ) în poză. Sau măcar îmbrăcamintea neagră.
  • Tot 10% din cititori cred că o femeie măritată se poate identifica prin faptul că linge chestii. De acord şi cu ei. Primul lucru care-mi vine în minte este oala cu restul de cremă de la prăjitura de Paşte.


Ei nu, dragii mei, contrar părerii majorităţii oamenilor, nu cea care suge microfonul e măritată, ci cea care are verigheta pe deget ( de-ai am scris CLICK). Mulţumesc pentru păreri.

In altă ordine de idei, o să iau o mică pauză de maxim o săptămână şi de la lucru şi de la scris. Mă duc să sărbătoresc Paştele catilic, Floriile ortodoxe şi astenia mea de primăvară. Porcuşorul nu-l tai că nu e înca timpul, şi îmi mai trebuie. E muza mea. Numa’ bine tuturor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

GROHĂIŢI SAU GUIŢAŢI AICI